Bikevertising sau publicitate pe biciclete se face cu ajutorul unui suport publicitar mobil, inovativ, premiat cu medalia de Aur in cadrul Salonului International de Inventii de la Geneva, la categoria “Best Advertising Billboard in the World”.
Panoul publicitar este vizibil de la distanta si poate fi prezentate in 3 forme in functie de nevoile de comunicare ale campaniei. Aceasta metoda de promovare iti oferta posibilitatea de a alege cand, cum si unde poti desfasura o campanie publicitara. Poti alege zilele, intervalele, poti alege sa personalizezi chiar si capacele remorcii.
Panoul publicitar se poate atasa unei biciclete sau poate fi tras de o persoana, cu ajutorul unui ham. Solutia cu ham este recomandata in locurile mai aglomerate, unde bicicleta nu se poate deplasa.
MONITORIZARE PRIN GPS
Panoul publicitar este insotit de un dispozitiv GPS cu ajutorul caruia clientul va sti cu exactitate in ce zona se afla bicicleta. Raport complet referitor la distanta parcursa, viteza si timp petrecut.
Zone si evenimente tinte
Evenimente / Spectacole Târguri / Expoziții Centre comerciale Cinema / Teatre Restaurante / magazine
Ajunge la grupul țintă aflat pe drumul spre cumpărături sau spre casă … Maximizează efectul de a fi aproape de clienţi.
Mesajul publicitar de pe biciclete captează întotdeauna privirea! Nu există limite pentru ideile tale!
Câștigă atenția şi promovează expoziţia, târgul, standul sau produsele chiar la intrarea în locul de desfășurare.
Adresaţi-vă clientului direct la fața locului. Promoterii noştri distribuie materiale publicitare.
Arată-le clienţilor drumul! Plasează bicicletele în punctele de importanță strategică ale drumului spre dumneavoastră sau direct în faţa locaţiei evenimentului.
Vom identifica grupul țintă adecvat și vom plasa bicicletele publicitare în spaţiile de desfăşurare ale altor oferte culturale care le preced.
De asemenea pentru companiile mici! Promovaţi-vă evenimentele, promoţiile sau chiar un meniu nou… Vă consiliem şi sfătuim cu plăcere!
În străinătate, KFC sau Tesco îşi fac reclamă pe bicicletă Promo Group este o firmă specializată în publicitatea mobilă pe piaţa din Marea Britanie. Aici firme cu renume internaţional, precum Esprit, KFC sau Tesco apelează la această formă de promovare. Chiar şi presa scrisă a intrat pe această nişă, „The Times” fiind unul dintre ziarele celebre care au optat pentru publicitatea pe biciclete sau alte mici vehicule mobile. În Marea Britanie, contractarea unei biciclete care circulă zilnic opt ore costă 340 de lire sterline şi coboară până la 280 de lire sterline, atunci când perioada de campanie ajunge la peste 11 zile.